Wdrożenie nowych produktów

„Brak innowacji w firmie wskazuje albo na to, że nie potrafi ona systematycznie wyszukiwać 
i badać nowych okazji, albo na to, że inwestuje w wiele nowych okazji przynoszących 
niezadowalające wyniki."
                                             Philip Kotler, ekspert w dziedzinie marketingu

 wdrozenie nowych produktow

 

 

 

 

 

W środowisku konkurencyjnego rynku warunkiem odniesienia sukcesu przez firmę jest ROZWÓJ NOWYCH PRODUKTÓW i podejmowanie wspierających ten proces inicjatyw w zakresie innowacji. Aby to osiągnąć konieczne jest zapewnienie odpowiednich środków, powiązanie strategii nowego produktu z całym procesem planowania strategicznego firmy oraz stworzenie odpowiednich struktur organizacyjnych dla zarządzania innowacjami. Aby przyspieszyć rozwój nowego produktu firmy przyjmują podejście interdyscyplinarne oparte na pracy zespołowej, w którym skuteczny rozwój produktu wymaga bliższej współpracy między działami badań i rozwoju, konstrukcyjnym i działami produkcji, zaopatrzenia, marketingu i finansów. Opracowanie nowych wyrobów wymaga często współpracy z wyspecjalizowanymi placówkami badawczymi wyposażonymi w infrastrukturę i wykorzystujących odpowiednie metody badawcze.

Zarządzanie innowacjami i planowanie wdrożenia nowych wyrobów wymaga przeprowadzenia kompleksowych analiz i opracowania planów działania wykraczających zazwyczaj poza bieżący obszar działalności firm. Często wymaga także zapewnienia efektywnej płynnej współpracy z instytutami i centrami badawczo-rozwojowymi, w wyniku której nowe rozwiązania i produkty powstają w z góry określonym czasie i zgodnie z wcześniej zaplanowanym budżetem.

Oferujemy wsparcie w organizacji procesu zarządzania innowacjami oraz wdrożeniu nowych produktów obejmującego wszystkie etapy projektowania i rozwoju, a także analiz biznesowych wspomagających decyzje przez kierownictwo firmy.