"Nie zastanawiaj się nad problemem, myśl o rozwiązaniu." Terry Goodkind, amerykański pisarz fantasy
Nasza misja to:
Wykorzystując wieloletnie doświadczenie i wysokie kompetencje zawodowe na stanowiskach menedżerskich w Polsce i zagranicą doradzamy w zarządzaniu firmami.
Wdrażane przez nas rozwiązania i realizowane projekty powodują, że firmy naszych Klientów uzyskują przewagę konkurencyjną poprzez lepszą strategię działania, zwiększenie efektywności, wprowadzenie nowych wyrobów, pozyskanie partnerów i dodatkowego finansowania, a także przyspieszenie rozwoju.
Wszystkie nasze działania są nastawione na osiągnięcie przez naszych Klientów sukcesu biznesowego.
Nasze kluczowe wartości to:
Kreatywność, Innowacyjność, Rzetelność
Nasze główne zasady i kultura organizacyjna są oparte na poniższych fundamentach 3P:
Perfekcja w obsłudze Klienta
- Punktem wyjścia do podjęcia się zadania lub projektu jest dobre zrozumienie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz określenie nadrzędnych celów przedsięwzięcia, a następnie doskonała organizacja procesu zgodnie z najlepszymi standardami.
Praktyka i doświadczenie w biznesie
- Jesteśmy praktykami biznesowymi, którzy doświadczenie zdobywali w dużych organizacjach w Polsce i zagranicą w branżach przemysłowych, usługach, sektorze finansowym i ubezpieczeniowym, nieruchomościach oraz w firmach doradczych. Reprezentujemy wiele specjalności i jesteśmy ekspertami w szerokim spektrum problematyki przedsiębiorstw. Naszą zaletą jest to, że oprócz znajomości problemów w firmach wdrażaliśmy w nich także skutecznie najlepsze dla nich rozwiązania.
Partnerstwo i bliska współpraca
- Stawiamy na sprawdzone rozwiązania, które w wyniku bliskiej współpracy z Klientem jesteśmy w stanie zaadaptować w środowisku firmy Klienta. Nie forsujemy ulubionych lub teoretycznych rozwiązań, lecz dzięki interaktywnej komunikacji z Klientem i jego zespołem jesteśmy w stanie wypracować unikalne rozwiązanie najlepiej spełniające postawione wymagania.
Nasze miejsce jest tam, gdzie Państwa firma:
- Osiągnęła „barierę rozwoju”
- Wymaga wprowadzenia zasadniczych zmian
- Znajduje się „na rozdrożach”
- Ma niesatysfakcjonujące wyniki finansowe lub operacyjne
- Szuka nowych produktów, rynków i metod działania
- Poszukuje źródeł finansowania nowych przedsięwzięć
- Potrzebuje doradztwa strategicznego, organizacyjnego lub finansowego